Egy újabb nap...

2011.05.15. 19:08

 És megint itt vagyok. Nem hiszem, hogy naponta fogok blogolni, de azért amit gondolok azt tuti kiadom magamból. Hát akkor megint folytatom.

Nem hiszem el. Itt szenvedek már megint. Olyan érzésem  van, mintha az istenek szivatnának ,  vagy  valami... Lehet le kéne szoknom a facebookon posztolgatásról, mert ezzel is csak saját magamat szomorítom el. Ezért csináltam ezt a blogot. 

Néha úgy érzem hogy nem érek semmit, nem számítok senkinek. A saját anyám sem tudja kimutatni hogy szeret, nekem mindig csak az jön le, hogy boldog lenne, ha nem is élnék velük. Mert folyton azzal jön, hogy költözzek ki az apámhoz Romániába. Annyira rosszul esik, hogy elsírom magam, aztán még azzal is piszkálnak, hogy csak műsírás... Néha legszívesebben kiugranék az ablakon. Nem bírom, tényleg. A múltkor is, azt hiszem pénteken... El hívott az egyik barátom a szülinapjára, de én nem mehettem el, mert már beiratkoztam kozmetikushoz. Aztán mégis sikerült kikönyörögnöm, hogy elmenjek... DE nem tudtam pontosan, hogy hol van a kocsma, ezért anyám bedühödött és hazarángatott. Azt mondta, hogy én egy ribanc vagyok, és csak rohanok a barátaim után, mint egy kurva... Pedig mi rossz van abban, hogy az ember péntek este a barátaival szeretne lógni? 

Na mindegy. Annyira szeretném ha X rám írna... De nem teszi. És nem is látom sehol. Nincs fent se msn-en, se facebookon, se máshol. Úgy beszélnék vele. De nem tudok... Fogalmam sincs mit fogok holnap csinálni, ha véletlenül összefutunk. Lehetőleg inkább bent maradok azt hiszem a teremben... Nehogy meglásson. Nehogy beszélnem kelljen vele... Most így belegondolva kicsit sem lesz feltűnő hogy kerülöm... Nembaj, legalább azért köszönni odamegyek hozzá. (:

A bejegyzés trackback címe:

https://slicesoflife.blog.hu/api/trackback/id/tr772906096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása